sambutlah pagi dengan senyum kedamaian hingga gelap terbaring di pangkuanmu "( greet the morning with a smile of peace until dark was lying in your lap )"

Monday, November 25, 2013

MAMA 2 ( MOTHER 2 )



bunga yang aku taburkan semoga menjadi keharuman di stiap nafasmu.
do'aku semoga bisa jadi penerang dalam langkah gelapmu.
dan kebaktianku semoga bisa mengantarkan surgamu.
sajian yang aku lontarkan tak akan pernah putus untuk kau rasakan.

aku ingin kamu tersenyum di pangkuannya.
dan ijinkanlah aku pertemukan dia
walau sedetik agar aku reda dalam kabut dalam mimpi "(aku ingin melihatmu tersenyum)
tenang dan damailah kamu disana.


terima kasih mama atas segala yang kamu berikan,
semua akan terukir indah dalam sanubriku.
dan selalu terkenang dalam kehidupanku........
selamanya......

" I sprinkle interest may be fragrance in every breath.
My prayers hopefully can be your torch in the dark steps.
and hopefully I can deliver the services your heaven.
a dish that I would never break up catapult to how you feel.

I want you to smile at her lap.
and allow me to arrange a meeting he
even a second that I stop in the fog in a dream "(I want to see you smile)
calm and at peace you there.

thank you mama for all you gave,
all will be beautifully engraved in my heart.
and always remembered in my life ........
forever ...... "